19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

בין הרועה לזאב

החבר מדמון מגיש לחברי התנועה חומר למחשבה, ליכודניק יפרסם את המגיב הראשון לכותב  

במציאות העכשווית המונחת על סדר היום הלאומי, נקרע העם בין המנהיג, ראש הממשלה בנימין נתניהו, למתנגדיו המטילים ספק בכוונת ההנהגה הפלסטינית לדו-שיח ישיר להסכם של שתי מדינות לשתי עמים – לשלום וביטחון.
המתנגדים שכחו עניין אחד חשוב. בעשור האחרון התרחשו בעולם שינויים רבים, בהם מהפיכה תקשורתית וטכנולוגית אשר עיצבה תפישות מדיניות חדשות.
היום זורם המידע במהירות האור, באמצעות הטלפון, האינטרנט והטלוויזיה והוא מקיף את תחומי החיים כולם, ומגיע לכל מקום בזמן אמת.
הדבר מביא לידי כך, כי גבולות פיסיים בין עמים ומדינות הפכו מטושטשים והאידיאולוגיה הפונדמנטליסטית מפנה את מקומה להעדפה רציונאלית בין חלופות פרגמאטיות.
הפרגמטיזם הפך עבור כולם לאבן דרך: המלחמה הקרה נעלמה, מסך הברזל הותך, המשטרים הקומוניסטיים קרסו, אירופה הפכה לישות כלכלית אחת, אנגליה יזמה הסכם שלום באירלנד והעולם כולו הפך להיות כפר גלובלי אחד קטן ומסביר פנים.
על מנת להיות מסוגלים לקחת חלק בעולם החדש, נדרשים תושבי מדינת ישראל ליישם מדיניות לאומית חיובית ובונה, לשים קץ לסכסוך הישראלי-פלסטיני, להקטין מעורבות הממשלה במשק ולאפשר צמיחה של כוחות כלכליים עצמאיים שיביאו בעקבותיהם הסכמי סחר ושלום המושתת על אינטרסים בריאים כמו כוחות השוק החופשי.
אלו יסייעו, מטבע הדברים, גם למתֵן מתחים חברתיים פנימיים, ויביאו לשגשוג אליו מייחלים אזרחי המדינה כולה לרבות מדינות שכנות והפלסטינים.
לדעתי ולדעת רבים אחרים, פועל היום ראש הממשלה למציאת פתרון שידע להתוות את הדרך ולהבטיח עתיד נכון למדינת ישראל בגבולות בטוחים ומוכרים.
לפיכך חובה על כולנו לעשות כל שניתן, ע”מ להרחיק השפעתם של גורמים אינטרסנטיים בעלי אידיאולוגיות שעבר זמנן וכל תכליתם להפריע לראש הממשלה ביישום מדיניות לאומית וחברתית בונה, שתכליתה להבטיח את עתידה של מדינת ישראל בארץ ישראל.
הצלחות במישור המדיני החברתי-כלכלי החינוך והביטחון יחזק את שורות התנועה בראייה עתידית להצלחה וביחד עם פעילי התנועה נזכה בבחירות הבאות ל 40-45 מנדטים שיבטיחו משילות ושלטון יציב לממשלה ולעומד בראשה.

חומר למחשבה

בברכה,
שלמה מדמון
חבר מזכירות הליכוד



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חופש העיתונות, חופש הביטוי או חופש הבימוי? /מאת: איילת גלילי

אריק זיו ויזר

יש אלוהים.

אלי חזן

איך פספס הליכוד את ההסתדרות ?

ד"ר אפרים אבן

החמיצות מול המציאות

חיים פוזן חבר ליכוד סניף צפת

סיפוח מול לחץ דמיוני

חיים פוזן

פרשת ויגש- נטיית הלב משפיעה על ראיית האמת

אלי כהן
דילוג לתוכן