24.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

בחירות בחטיבת “המייסדים” בליכוד

הבחירות להנהלת מועצת המייסדים בליכוד, שייערכו ביום רביעי, י”ח בכסלו תשע”ה (10 בדצמבר 2014), מעוררות עניין רב בכל שדרות הליכוד. שתי הרשימות המתמודדות בבחירות אלה עושות מאמצים ארגוניים אחרונים לקראת יום הבחירות

 

ל”ליכודניק” נודע כי עו”ד אהרן מלצר, שבזכות פעילותו רבת השנים בוועדת החוקה של הליכוד ובשאר מוסדות הליכוד, הוכּרו סוף סוף  ה”מייסדים” כסניף עצמאי בתנועת הליכוד, הוא מועמד  הרשימה המרכזית בבחירות אלה לתפקיד יו”ר ההנהלה. עו”ד אהרן מלצר, מחותמי המגילה להקמת תנועת הליכוד בשנת 1973,  הוא מוותיקי עורכי-הדין בארץ. הוא כיהן שנים רבות  כסגן ראש עיריית תל-אביב-יפו, ובין השאר היה חבר מועצת המנהלים של “נתיבי איילון”.

המועמד של  הרשימה המרכזית  לתפקיד יו”ר מועצת המייסדים הוא ד”ר אפרים אבן, תושב ההתנחלות אפרת שבגוש עציון.  ד”ר אפרים אבן, חניך תנועת הצופים ובית”ר ויו”ר מועצת סניף  תנועת החרות בירושלים במשך שנים רבות, חיבר ספרים רבים, בהם על זאב ז’בוטינסקי ועל ירושלים וכן מאמרים רבים (הרבה מפרי עטו פורסם גם ב”ליכודניק”).   כן מילא תפקידים ציבוריים חשובים, בהם  יו”ר הוועד הפועל הציוני, עורך הרבעון למחשבה הלאומית “האומה”, ויו”ר ברית חיילי האצ”ל בארץ-ישראל.

מועמד הרשימה המרכזית לתפקיד יו”ר מזכירות  הנהלת מועצת המייסדים  הוא   דניאל כ”ץ, ראש החוג הרעיוני “תדמור”. דניאל כ”ץ,  חבר הנהלת סניף מרכז תל-אביב בליכוד, נבחר לאחרונה כחבר מזכירות הליכוד.

חשוב לציין כי שלושת הנ”ל וכן כל מועמדי הרשימה המרכזית להנהלת מועצת המייסדים – כולם נאמני רעיון שלמות ארץ-ישראל, המתנגדים תכלית ניגוד להקמת מדינה “פלשתינאית” בשטח כל-שהוא ממערב לנהר הירדן. בין המועמדים של הרשימה המרכזית להנהלת מועצת המייסדים מצאנו את הלל אהרמן, יו”ר מועצת סניף תל-אביב-צפון של הליכוד, מבוגרי מדרשיית “נועם” בפרדס-חנה, מג”ד בצנחנים ולשעבר מזכ”ל הבנק לפיתוח התעשייה, את איש המשק והכלכלה יוסי אלבוים לשעבר חבר מועצת עיריית ירושלים, את אילן בדני, מהמחזקים והמרחיבים את  היישוב היהודי בחברון, את אהרון בוצר, יו”ר ארגון יורדי הים “זבולון”, את אהרון בר, לשעבר גזבר ברית חיילי האצ”ל וכיום גזבר המסדר על שם זאב ז’בוטינסקי,  את הקבלן ואיש הכלכלה הירושלמי מנשה לוי, מוותיקי בית”ר, את אמציה אהרון מיכאליס, מנהל חברה, ממייסדי ההתנחלות אלפי-מנשה וממאכלסי היישוב צור יצחק, את הרופא הירושלמי ד”ר אפרים מלצר, מוותיקי תנועת החרות שהיה רופאו של מנחם בגין ז”ל, את הרוקח ישראל סביון, מוותיקי תנועת החרות, שהיה הממונה על שירותי הרוקחות בקופת-החולים הכללית, את רעייתו, נעמי סביון, מראשי אחיות בתי החולים בישראל, את  רחל מרידור-קרמרמן, מוותיקות בית”ר ותנועת החרות,  ואת כוכבה מתתיהו, חברת הנהלת ברית חיילי האצ”ל.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מה שסטודנטית אחת יכולה לעשות

Gilad Trugbild

נגמר ה”פריימריז” נגמר ה”ביחד”

אריק זיו ויזר

עשרות חברי קבוצת תגר מחו כנגד אפליית דתיים לאומיים וחילונים בבית שמש

אלי חזן

האם סורייה חוזרת לשלוט בלבנון תחת הכשר של סעודייה ?

אריק זיו ויזר

דניאל גלילי נגד חנין זועבי. Take 1

אלי חזן

הפגנת צעירי הליכוד נגד זועבי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן