20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי דעות

בגידות קטנות גדולות

מאובמה ועד גטאס ומעבר להם

תוך שבועיים התגברתי על החורף ושינויי מזג האוויר מדלקת עיניים ועד הצטננות ובטן מתהפכת אחרי פלפל בשש שקל. זאת חוויה לא נעימה כלל. בעודי מתמודד מול הסערה והגשמים המדינה שלנו צוברת מטר של חדשות בשל שיגעון הגדלות של הנשיא האמריקאי היוצא ברק אובמה.

לכל אוהבי הסיפורים ואופרות הסבון העלילה שלנו מסתבכת עם המון תפניות עלילתיות מרתקות. ״אובמה הנוקם״, ״אובמה הילדותי״. הכי יצירתי : ״אובמה התינוק לאחר גירושם של 35 דיפלומטים רוסיים באשמת התערבות במערכת הבחירות האחרונה לכאורה". אם כך ״אובמה התינוק״. אנחנו יכולים לשלוח לך חשבון מלא על ההתערבות בעניינים שהם לא עניינך.

בעוד אני סבלתי לי מדלקת עיניים ולוקח טיפות לחיסול ממוקד בדלקת מסכי הטלוויזיה והאינטרנט משדרים בלופים חוזרים את התנקשות בשגריר הרוסי בתורכיה. להזכירכם מלחמת העולם הראשונה התחילה על פחות מכך.

בליל שישי שעבר כשכולנו ספונים בהכנות לקידוש השבת הועברה החלטה אנטי ישראלית כנגד ההתיישבות ביהודה ושומרון, ארצות הברית לא הטילה ויטו ובכך לא הביאה לביטול ההחלטה שעלולה לגרור את ישראל לתביעות במישור הבינלאומי בהאג. החלטה אנטישמית שהובלה על ידי סנגל וניו זילנד. אובמה עושה הכל על מנת להקשות ולסנדל את כהונתו של טראמפ.

דונאלד טראמפ הנשיא הנבחר של ארצות הברית צייץ בטוויטר שאחרי ה-20 לינואר המצב מול האו״ם ישתנה. לנו נותר להמתין בסבלנות ומצד שני לפעול בדיפלומטיה תקיפה.

במהלך השבועיים האחרונים מדינת ישראל למדה להכיר גם את ח״כ גטאס מהרשימה המשותפת שנתפס כנראה בריגול והחדרת מכשירים סלולאריים. החברה הערבית בישראל זוכה באפליה מתקנת אך נציגי הציבור שלהם בוגדים בבוחריהם כל פעם מחדש. באופן תדיר משתמשים בדמוקרטיה על מנת לכרסם באופייה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית ולא מוכנים לקבלה.

עסקת טיעון פוגעת בעיקר בקורבן הפגיעה. כמי שרק לאחרונה התחיל ללמוד את עולם המשפט לא ברור איך בית המשפט הגבוה לצדק מאפשר פגיעה בנפגעות אונס ופגיעה מינית? זכויות הקרבן עולות על פני הפגיעה בזכויותיו של הפוגע שנמצא בגדר שור מועד.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הדלקת נר חנוכה עם ראש הממשלה ורעייתו

ליכודניק

תנועה ברגל שמאל

אלי חזן

גם הנכים צריכים ליהנות מהדרך.

אריק זיו ויזר

הרצחת וגם ירשת?

אלי חזן

ליכודניק משתתף בצערו של נפתלי בן סימון

עינר אביב

גילה על השיפוד של עובד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן