40.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

אתיופי לאתיופי סיכינאי – יומן פוליטי – אריק זיו

ממי נתניהו אכל גרב, מי חוסם את כניסת האתיופים לכנסת, מי שבר שמירה השבוע, למה איוב חזר להצבעה על חוק המינהל, חרדים סוף מעשה במחשבה תחילה. אתיופי לאתיופי סיכינאי
השבוע התקיים בכנסת דיון על החוק הנורבגי המצומצם. כזכור, בהתאם להסכם הקואליציוני נקבע כי מכל סיעה יתפטר שר אחד ובמקומו ייכנס הבא בתור ברשימה. בדיונים שמתקיימים נראה ח”כ מולה מקדימה נלחם כמו אריה כדי שהחוק לא יעבור. מולה עורר השתהות בהתנגדותו לחוק. שהרי ניסיון הטרפוד שלו פוגע בקהילת עולי אתיופיה שהרי הבא בתור ברשימת הליכוד לכנסת הוא אדמסו אללי. צעירה אתיופית שישבה לידי צחקה עלי ואמרה לי : “אתה נאיבי ,את מולה לא מעניין החיסכון בתקציב, מה שמעניין אותו הוא שלא יכנסו עוד 2 אתיופים לכנסת וכך יקחו לו אחוזים מהתהילה”. היא הוסיפה ואמרה : “הבאים בתור בליכוד ובש”ס הם אתיופים ומולה מוכן להצביע בעד הקואליציה כל הקדנציה רק שלא יכנסו אתיופים לכנסת”.
ובכן, ח”כ מולה – אפשר להגיד שאתה קדימאי אמיתי שכן גם אתה תקריב את קהילתך ואת ערכיך על חשבון מזבח האישיות שלך.

פרגון נשי

בכירה בליכוד התבטאה השבוע בעניין צמד הנשים שנתניהו הריץ לכנסת. ציפי חוטובלי לא סופרת את נתניהו והתוצאה היא שבפועל אומנם, נתניהו דחק את פייגלין מהרשימה אך לפייגלין יש חברת כנסת נאמנה שמקיימת את פקודותיו גם אם לא בעקיפין. הקול קול ציפי הידיים המצביעות ידי פייגלין.

הח”כית השנייה היא מירי רגב, שלא רואה אף אחד ממטר וכך היא חגגה על גבו של פטרונה בחוק המע”מ על הפירות והירקות.
וכך נתניהו אכל גרב ממירי רגב.

שעורי בית
אינני יודע מיהו או מיהם אשר הובילו את נתניהו למהלך הנפל של העברת הרפורמה במינהל. או בלשון אחרת מי לא ספר ובדק את התוצאה. אני, שלא כמו אחרים חושב שזה לא אסון כמו שמנסים להציג זאת. נתניהו יפיק לקחים.
במזנון הח”כים אמרו שאצל שרון זה לא היה קורה. הדבר עורר בי גיחוך שכן נזכרתי בליל התקציב הראשון של שרון. שרון נפל בהצבעה אשר ממנה פיטר את שרי ש”ס. הוא השתולל בלשכה ורצה באותו לילה לפטר את יו”ר הסיעה זאב בוים. שרון שאל אז : “מי צריך יו”ר סיעה שאפילו לא יודע לספור”?
נתניהו צריך ללמוד כי הסביבה שלו צריכה תיקון, ומי שבצוות שלו נתן לו להבין כי יש לו רוב להעברת הרפורמה, הטעה אותו, נתניהו צריך להתחיל להוציא כרטיסים צהובים למפשלים, נתניהו צריך ווינרים, ולא חבורת שוברי שמירה.

בהמשך לסאגת המינהל
סגן השר איוב קרא עזב את משכן הכנסת בעת ההצבעות על מנהל מקרקעי ישראל. נתניהו, אשר שמע זאת, רתח מכעס והודיע לאיוב כי יפוטר במידה ולא יגיע להצביע עם הקואליציה.
איוב חזר

ברית הזוגיות

החרדים פוקחים את העיניים תמיד מאוחר. כך היה עם המצלמה. בעבר אסרו גדולי הדור לצלם ולהצטלם ואילו היום ברוב הבתים החרדים יש מצלמה. היה אסור לשמוע רדיו, אז היום יש תחנות חרדיות ובכל בית יש רדיו. וכך גם עם הטלוויזיה רחמנא לצלן והיום יש אינטרנט וגם טלוויזיה.
הרשימה עוד ארוכה. אך גם במלחמה נגד ברית הזוגיות הם טועים. יש ציבור גדול בעם שאינו יהודי לפי ההלכה, יש חסרי דת, ויש כל מיני מעמדות שנפגעים, אך החרדים אוחזים ברווזה המטילה להם ביצי זהב ולא מרפים.
מתברר כי יש בקרב מי שמוגדרים יהודים כאלה שמאסו בציפורני החרדים והיום גם כאשר הם יכולים להתחתן ברבנות מעדיפים לקחת את המטוס לקפריסין כדי להתחתן, רק לא ברבנות.
הם רק מלבים את השנאה. האינטרס שלהם הוא להעביר את החוק בהיקף הכי נרחב, למסד את הרשימות של מי הוא יהודי לפי ההלכה.
חכמים סוף מעשה במחשבה תחילה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סער: פליק פלאק לאחור

סדר בקואליציה

אריק זיו ויזר

נאבקים

עינר אביב

ארדן וסער תהיו כחלונים

אריק זיו ויזר

הליכוד לאן

אריק זיו ויזר

בירוקרטים, שחררו כבר את הכסף!

דניאל נחמיה
דילוג לתוכן