18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי באנר ראשי

אשליה אופטית ושמה סער

הרושם בתקשורת, הרגילה לטפח את שונאי נתניהו, שגדעון סער מאוד פופולרי. המציאות, אם מביטים בה בעיניים פקוחות, היא אחרת. שלא לומר אחרת לחלוטין

 

כמה צפויה יכולה התקשורת הישראלית להיות ?

כמו כל מתחרה חדש לנתניהו שעובר טיפוח וניקוי מחדש, ח”כ גדעון סער מוצג כדבר הבא. כאן מראים עד כמה הוא חכם. שם מראים עד כמה תמיכה יש לו בליכוד. בהזדמנות אחרת מנסים להוכיח שיש לו סיכוי רציני לנצח את נתניהו. מה שהיה טוב לבנט, שקד, ליברמן, לבני ולפיד ואפילו אבי גבאי ועוד אין ספור פוליטיקאים לא שונה מסער.

 

אז בואו בקצרה ננסה לכתוב את מה שאנשי תקשורת בישראל, מימין ומשמאל, מסרבים לעשות. נביא כאן רק עובדות וניתן לכם לשפוט.

 

התמיכה הליכודית בסער : עד היום הודיעו על תמיכה בסער אלו שתמכו בו בעבר וכאלו שלא מהווים “גיים צ’יינג’ר”. באחת הכותרות בהבלטה אדירה הופיעה הידיעה הבא : “מישל בוסקילה עם גדעון סער”. אבל רגע, בוסקילה הוא לא זה שתומך בסער שנים ואף מטריל חלק מחברי הליכוד בווטס אפים מטרחנים על הפעילות של סער?

תומכיו של סער מיהרו לפרסם רשימה של חברי ליכוד מכל הגוונים התומכים בו אך הרשימה הזאת כל כך נדושה בהתחשב בכך שאין בה שום שם גדול ושאר אלו הרשומים שם הם תומכיו משכבר הימים או כאלו שהיועצת הפוליטית של נתניהו, חני בליוויס, לא סיפקה את בקשותיהם בצורה כלשהיא.

דוגמא מטרידה היא ארנון גלעדי, המשנה לראש עיריית תל אביב. הוא תומך של סער מזה שנים. חשוב להזכיר : אותה תקשורת שהבליטה את התמיכה הזאת היא אותה תקשורת שנהנתה להציף אותנו במידע כאשר ארנון גלעדי נחשד בפלילים. במקרה של סער זה נעלם. לא בכדי ? תשאלו את עצמכם.

נמשיך : יצחק דנינו ראש עיריית אופקים הודיע על תמיכה בסער. אבל זה אותו דנינו עושה דברו של חיים כץ שידוע מזה שנים שהוא תומך בסער….

או למשל יוסי דגן. ראש המועצה האזורית שומרון שנמצא בקשר עם סער מזה שנים ומי שמכיר את המערכת יודע שאין שום חדש בכך. להזכיר לכולם : דגן היה תומך נלהב של אורן חזן בבחירות האחרונות. כולנו יודעים איך זה נגמר.

שיא השיאים של האשליה האופטית בתמיכה בסער היה ח”כ יואב קיש. כזכור, קיש הפסיד לח”כ מיקי זוהר בבחירות ליו”ר הסיעה לאחר שראש הממשלה התערב לטובת זה האחרון. כמה צפוי היה שקיש המאוכזב יתמוך במי שהכי יבקר את נתניהו.

אתמול בערב הגיע סער עם להקת המעודדות שלו מחוזקת בחברי מרכז שהם תומכיו משכבר הימים. כמה היו שם, 50 ? כולם יודעים שהתקשורת מבליטה את המיעוט שכנגד נתניהו.  מתוך 800 חברי מרכז לערך שהיו שם 50 זה מספר מביך.

עד היום אף לא אחד מבכירי הליכוד הודיע על תמיכה בסער. את זה התקשורת לעולם לא תבליט לכם. אנחנו נשים את כל האמת על השולחן בצורה עובדתית.

דמוקרטיה היא דבר חשוב. חשוב שיתקיימו בחירות לראשות התנועה. חשוב שישימו את הדברים בפרופורציה הנכונה. למעלה ציינו את רשימת הפוליטיקאים שעברו חיטוי על ידי התקשורת כאשר פנו נגד נתניהו. כולנו יודעים איך הם גמרו. כולנו זוכרים איך התקשורת התעלמה מהם כאשר הבינה שהם לא יועילו לה יותר.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הפטרת חזון העצמות היבשות

אלי כהן

סוכ”ץ 2017

ליכודניק

העמדה הראויה של מוגריני וראוי אף יותר לפרסמה ולהפיצה

אריק זיו

תחילת השנה בהפתעה מהחלומות

חיים פוזן

מה יעלה בעתיד הנגב?

מערכת ליכודניק

אונסק”ו והאנטישמיות

עינר אביב
דילוג לתוכן