34.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

אקוניס שעט על נבחרי קדימה

בדיון סוער על 40 חתימות בכנסת הטיח אקוניס בחברי קדימה : בבכיינות לא בונים מנהיגות

דיון סוער בכנסת מתקיים ממש בשעות אלו על תפקוד הממשלה. הדיון, שנערך כתוצאה מ – 40 חתימות חברי כנסת ומביא את ראש הממשלה אל הבית, עלה לטונים גבוהים בשעה שח”כ רונית תירוש הביאה קוטג’ לראש הממשלה על רקע מחירי הקוטג’ שעלו בצורה עקבית בתקופה האחרונה. תירוש רק שכחה לספר שמי שהוריד את מחירי הפיקוח על המוצר הייתה ממשלת קדימה של אהוד אולמרט.

 

אקוניס אמר בנאומו כי ב”בכיינות לא בונים מנהיגות” וציטט לא אחת את מנחם בגין, כהרגלו יש לומר. כך למשל בהתחילת נאומו אמר אקוניס כי : “איפה האופוזיציה? נגד האינטרס הלאומי. שבירת האחדות הלאומית. ייבושו וייכלמו – עליהם מסתמכים כל הצרים וכל חורשי רעתנו עד היום הזה!”

 

מצ”ב הנאום המלא :

 

נאום סגן יו”ר הכנסת, ח”כ אופיר אקוניס, בדיון ב – 40 חתימות

 

אדוני היו”ר, חבריי חברי הכנסת

” עכשיו אנחנו רואים את ההבדל. (איך) אנחנו באופוזיציה והם באופוזציה. אנחנו באופוזיציה פטריוטית, אחראית, מסורה, נאמנה! לכן נתן בנו העם אמון לפני  שנתיים להקים ממשלה. הוא למד, הוא התבונן, הוא ידע!

איפה האופוזיציה? נגד האינטרס הלאומי. שבירת האחדות הלאומית. ייבושו וייכלמו – עליהם מסתמכים כל הצרים וכל חורשי רעתנו עד היום הזה!”(מנחם בגין).

 

השורות הללו לא נכתבו על ידי. הם נכתבו על ידי ראש הממשלה, מר מנחם בגין! מדהים עד כמה הדברים שנשא בנאומו לפני שלושים שנה, נכונים גם להיום. כאילו ראה את הנולד!

 

 

 

אדוני היו”ר,

מדינת ישראל מצויה בימים אלה במערכה חשובה מאין כמוה. מדינת ישראל – לא רק ממשלת ישראל ולא רק ממשלת הליכוד – מדינת ישראל!  מצויה במערכה על צדקת דרכה ועל האינטרסים הלאומיים שלה.

 

בעת הזאת, מצופה אופוזיציה אחראית לנהוג כפי שנהג הליכוד בהנהגתו של בגין בזמן מבצע אנטבה, כפי שנהגנו אנחנו כשהיינו באופוזיציה בתקופה של שפל ביטחוני, שתי מלחמות, ותחת מתקפת דה לגיטימציה בין – לאומית. ואיפה האופוזיציה היום? – נגד האינטרס הלאומי!

מאז ומתמיד אנחנו ידענו להתעלות מעל השיקולים הפוליטיים הצרים ולנהוג בממלכתיות הנדרשת. מאז ומתמיד ידענו – מתי צריך לנצור את הויכוח הפוליטי ולהתאחד תחת האינטרס הלאומי של מדינת ישראל. ומה עושה האופוזיציה בראשות קדימה? נגד האינטרס הלאומי!

 

 

 

 

 

במקום להתגייס למערכה הדיפלומטית שמוביל ראש הממשלה בכל העולם, היא בוחרת לתקוף את הממשלה מעל כל במה. במקום להצטרף למערכה ההסברתית שאנחנו מובילים, היא בוחרת לעסוק בפטפטת שמשרתת את אויבינו. במקום לייצר אחדות בחברה הישראלית, היא עוסקת אך ורק בפילוג!

 

איך אמר בגין?  עליכם מסתמכים כל הצרים וכל חורשי רעתנו עד היום הזה!

עכשיו אדוני היו”ר,

אני אומר משהו מאד לא מקובל בפוליטיקה הישראלית: תודה!

תודה לך ראש הממשלה על שבמסעך לארה”ב עמדת על האינטרסים הישראליים, תודה לך שזקפת את קומתם של ישראלים רבים, תודה לך שרעננת את זכרונו של העולם – שאנחנו ביהודה ובשומרון בזכות אבות ולא בחסד האומות! תודה לך שהעמקת את הקשר החזק והבלתי ניתן לניתוק בינינו לבין העם האמריקאני –  שני עמים שמקדשים חופש, חירות, זכויות אדם!

תודה על עמידתך מול ממשלת החמאס – פתח. אותו חמאס שממשלת קדימה אישרה לו להשתתף בבחירות לפני חמש שנים, בסניפי הדואר בירושלים. תודה!

 

זו הממשלה הראשונה מזה שנים שעושה – לא מדברת, לא מפטפטת, לא מחריבה, לא מתקיימת על ספינים של יחצ”נים – עושה בגיבוי מרהיב של חברי הכנסת מהקואליציה: רפורמות בחינוך, בתחבורה, בהגנת הסביבה, בתקשורת. נאבקת בקטסטרופה שהשארתם לנו בתחום הנדל”ן ובהחלטות ההזויות שלכם – כמו הקמת תאגידי המים!

 

הממשלה פועלת! נציגי הסנאט והקונגרס האמריקני ומדינות האיחוד האירופי מאמצות את עמדת ישראל בזו אחר זו – לא לצעדים חד צדדיים!

ואתם? במה עוסקת סיעת האופוזיציה הראשית? במאמץ ההסברתי, במאמץ הדיפלומטי? לא! מפלגת האופוזיציה עסוקה בעניינים הלא תקינים שלא לומר המושחתים, של התנהלות מפלגת קדימה!

שמעתי שכבר יש רבים שקמים נגד יו”ר המפלגה. ואני שואל אתכם – אם חברי קדימה לא מאמינים לגברת לבני – אתם רוצים שאנחנו נאמין לה? אתם רוצים שהציבור יאמין לה – לא מאמינים!

הנה, ממש עוד כמה דקות היא תעלה לפה ותתבכיין כהרגלה. אבל זה לא ישנה את העובדות. כבר אמר מי שאמר –  בבכיינות לא בונים מנהיגות!

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

“זר לא יבין עד כמה נטועה ירושלים עמוק בלבותינו”

אלי חזן

ריבלין למזכ”ל נאט”ו : “ישראל לא תוותר על זכותה להגנה עצמית”

אריק זיו ויזר

ח”כ דנון במסר מיוחד למנהיג ש”ס הרב עובדיה יוסף

אריק זיו ויזר

הוקמה שדולת ארץ ישראל

אריק זיו ויזר

הצעת חוק: הסכם הלוואה למשכנתא בבנק יימסר בשפת האם

אריק זיו ויזר

“לשים קץ למערב הפרוע של הכפרים הערביים במדינת ישראל”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן