26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

אנו עם יהודי ולא כנעני

מחטופי תימן ועד אובמה, המשותף ובנט ואופנהיימר, מפלגת בוגי בהתהוות, קצת על תמיר


ילדי תימן ואובמה

כילד שמעתי בפעם הראשונה על ילדים שנעלמו ממשפחת משט בנתניה עיר ילדותי. אז כילד לא הבנתי כיצד זה יכול להיות? תמימות של ילד. אני זוכר כיתד הם אמרו לי שקיבלו צו גיוס לילד שנאמר להם שהוא מת. כעבור עשור כאשר התגייסתי לצבא חזר בטירונות הסיפור של ילדי תימן. מאז שעלתה הפרשה של עוזי משולם הנושא לא ירד מסדר היום ותמיד לא הבנתי למה צריך להסתיר את המסמכים הנוגעים לתקופה הנדונה.
השבוע יצאו מהמחשכים כל מסמכי פרשת ילדי תימן. אז מה זה קשור לאובמה ? לכך נגיע בהמשך. לצד הדברים הגדולים שעשו מקימי המדינה הם עשו דברים נוראים והחמור ביותר היה הניסיון לכפות על עם שלם את הדרך שלהם.

הם יודעים מה טוב , ולכן בפרשת ילדי תימן נמצא הבסיס של השמאל אני ודרכי ואין תחליף לכך.
לכן מותר בשם השמאל לחטוף ילדים וכן לחנך עם שלם על פי דרכם. הבסיס לשיטה המפ"איניקית היה תמיד שלטון בכל מחיר או במילים אחרות "שמירת שלטון". עוד בימים של השלטון הבריטי אנשי השמאל הלכו והסגירו את אנשי האצ"ל והלח"י. תקופה זאת הנקראת "סזון" חשפה את ערוותם של אנשי השמאל. משם נעבור לנרטיב של חינוך העולים תוך כפייה. כאשר גזזו את הפאות של העולים רצו ליצור דמות חדשה ישראלית ולכן להם לא היה הבעיה שלוקחים ילד מאימו ומשפחתו. מבחינתם, הם עשו להם טובה בכלל.
בן גוריון הוביל את החזון של כור ההיתוך, ביטול היהודי ויצירת ישראלי , אדם עברי חדש – מודרני, חילוני וסוציאליסטי והיו שרצו ליצור את הכנעניים. פה אנו מגיעים אל הניסיון לדכא את המסורות של מוצא המהגרים – העולים, אך השלטון לא פסח על תושבי הארץ ועולים ישנים : גם מי שלא האמין בדרך של הסוציאליזם והשמאל לא קיבל עבודה. כדי לקבל עבודה או דירה היית צריך להיות חבר מפלגה. קראו לזה "הפנקס האדום". אנשי תנועת החרות – תנועת האם של הליכוד – נרדפו ע"י השלטון ולכן הבסיס של סיפור ילדי תימן הוא בבואה של השלטון המפ"איניקי. לא לחינם כל וועדת חקירה גם בראשות שופטים דאגה למסמס את הפרשה ודאגה לדחות את הקץ. צריך לזכור שבית המשפט היה בסיס לשלטון המפ"איניקי.
הם יודעים מה טוב לעם. וכן גם היום השמאל בישראל חושב כך. בדיוק כמו השמאל העולמי. כך השמאל בישראל דחף את הניסיון לבודד את מדינת ישראל ע"י לחץ על האו"ם וכן על הבית הלבן וכך בימים האחרונים של אובמה בבית הלבן נעשה ע"י ממשלו מעשים שבאים לנסות לקבוע עובדות כנגד הממשל הבא שמביא דרך חדשה. אין ספק כי אובמה מנסה בדרכו לכפות את דעותיו על הממשל הבא. למה ? כי הוא יודע את הדרך וגם אם העם בחר בדרך אחרת הוא לא מקבל אותה. לכן, הגירוש של הדיפלומטים הרוסים , הצבעה במועצת הביטחון, ועוד פעולות של מנהיג שקיבל פרס נובל לשלום והביא שואה על העולם, בעת המשמרת שלו, טבח עם בסוריה ועירק, אובמה 8 שנים של אבדון, ארה"ב איבדה את מעמדה בכל זירה.
חקירות נתניהו
מאז חקירת המתנות של נתניהו ב – 1999 כאשר עזב את תפקיד ראש הממשלה ועד היום לא היה יום בלי חקירות נגד נתניהו או בני משפחתו. מאז ועד היום נתניהו הוא ללא ספק מטרה של יריביו מהתקשורת והפוליטיקה. אין ספק כי הלחץ עליו גבוה ואין ספק כי הלחץ על היועץ המשפטי הוא רב .
האם הקמפיין המתוזמן של אנשי שמאל בשיתוף עיתונאים לא מוגזם? האם הלחץ הזה לא מהווה מצב שלכפות על היועץ חקירה אחר חקירה, כאשר אותם גורמים שהפסידו את הבחירות מפעילים את הלחץ כדי לנסות להפיל את נתניהו?
האם אלדד יניב ממפלגת העבודה יכול לקבוע ליועץ המשפטי כיצד לנהוג? זה אלדד יניב שלפי עדותו היה משרתם של עבריינים, עשה כסף רב ועכשיו הצדקן הזה הולך ומפעיל לחץ על היועץ המשפטי רק כדי שיפיל את נתניהו. אין ספק כי היועץ המשפטי יפעל לפי החוק וללא ספק החלטות שלו צריכות להיות נטולות לחץ ציבורי, כי מי שהפסיד בבחירות לא יכול להיות החוקר ,התובע והתליין.
כן, ככה נראית המערכה כנגד נתניהו עד שלא יראו את דמו נשפך ברחובות ישראל החבורה הזאת לא תשקוט. כל אלה המתיימרים להחליף את נתניהו – ייכשלו.


2 מדינות
אנו עדים לתקופה שבה הקיצוניות מימין ומשמאל משתלטים על השיח. כך אלו שבאים מבית מדרשו של בנט צורחים סיפוח עכשיו וכך אלו שבאים מבית מדרשו של יריב אופנהיימר חרם עכשיו על המדינה. הם מגדירים את התנחלויות כיעד אך האמת היא כל המאבק שלהם הוא שמן בידי שונאי ישראל בעולם. בסה"כ נראה שיש תמימות דעים מימין ושמאל : נקצין עד התפרקות המדינה הדמוקרטית, ובנט מצידו מוכן תמורת ספינים להרוס כל רקמה במחנה הלאומי. כך הוביל אותנו להקצנה מול ממשל אובמה בימיו האחרונים רק כדי להראות שהוא מסוגל לכופף את נתניהו אך בפועל הוא החליש את ההתנחלויות ואת זה יהיה קשה לתקן. אבל את בנט שום דבר לא מעניין חוץ מהאגו שלו.
עברנו את אובמה ועברנו את יריב אופנהיימר ועברנו את נפתלי בנט ונצא חזקים למרות המכשולים שהעמידו למחנה הלאומי.


מפלגת בוגי
מסביב לבוגי מתחיל להתהוות גרעין המפלגה הבאה שלו. בוגי היה רוצה לראות את בני בגין מהליכוד. ברור שבגין יהיה מרכיב שייתן למפלגה את אנשי הליכוד. מצד שני, הוא החל ברומן של שיתוף אינטרסים עם גבי אשכנזי.
שאלת המפתח העיקרית היא האם בוגי יוכל להוות משקל רציני בתחום מה שנראה קולות המרכז ולקחת קולות מלפיד, עבודה, ליכוד וכולנו? או מצד שני בוגי שאיבד זמן לא יצליח להתרומם בציבור הכללי?
הדרייב של בוגי להגיע למצב שהוא ינווט את מחנה האנטי ביבי עלה מדרגה כאשר לפיד אמר באחד הראיונות שלו שאם יהיה מישהו שיוכל לנצח את נתניהו הוא יחבור אליו. בוגי מאמין שרק הוא יכול לנצח את נתניהו.


יש תקווה עם תמיר

אני מצרף פוסט שכתב תמיר ורצברגר :
" לפני שנה בדיוק איחלתי לעצמי ש 2016 תמשיך עבורי את המגמה שבה הסתיימה שנת 2015 אבל אפילו אני לא האמנתי אילו הישגים 2016 עתידה להביא איתה.
רגע לפני שמתחילה שנה אזרחית חדשה זהו זמן מצוין להיזכר בכל החוויות והפסגות שכבשתי, לשאוב מהם כוחות ולהישיר מבט אל האתגרים והפסגות הבאים.
ברלין, לונדון, בודפשט, לרנקה, פאריז, פורטו, שטוקהולם ובריסל. אלו התחנות בהם ביקרתי בשנה האחרונה על מנת להחזיר את הליכוד לזירה הבינלאומית ולהפיץ את אורה של מדינת ישראל בזירה הבינלאומית.
ההישג הגדול והמשמעותי ביותר שלי הוא כמובן ההצעה שלי למאבק באנטישמיות ובחרם והדה-לגיטימציה לישראל, שאומצה פה אחד על ידי ארגון הסטודנטים הדמוקרטים האירופאים, ארגון הסטודנטים הגדול ביותר באירופה.
בחצי השני של 2016 התחלתי לייצג את הליכוד גם בארגון האירופאים הצעירים השמרנים, ארגון הצעירים של המפלגה השלישית בגודלה בפרלמנט האירופי, והובלתי את הצטרפות הליכוד לחברות מלאה בארגון.
נבחרתי לכהן כסגן יושב ראש בשניים מארגוני הצעירים החשובים ביותר בעולם למפלגות ימין-מרכז – ארגון הצעירים הדמוקרטים הבינלאומי וארגון האירופאים הצעירים השמרנים.
באחרון הובלתי גם גינוי חריף להחלטת מועצת הביטחון של האו"ם נגד ישראל, מלפני מספר שבועות.
הבאתי את העמדה הישראלית לאוזניים רבות, חלקם צעירים שעתידים להגיע לעמוד מפתח והשפעה בפוליטיקה האירופית.
חידשתי וחיזקתי קשרים עם מפלגות ממדינות, שנחשבות עיינות לישראל, כולל כל הגוש הסקנדינבי.
אני מדבר בלשון יחיד כיוון שהפוסט הזה עוסק בשנה שעברה עליי אבל התברכתי בחברים ושותפים לדרך, שהם חלק בלתי נפרד לעשייה ולהצלחות וכל שאני יכול לאחל לעצמי לשנה הבאה זה המשכיות. להמשיך בעשייה ולמנף אותה לעוד הישגים ולהמשיך להיות מוקף בצוות הכי איכותי, מקצועי וערכי שלמדינה הזאת יש להציע.
אה כן.. וקיבלתי דרגת סרן במילואים, הישג שמרגש אותי וממלא אותי גאווה לא פחות מכל הפעילות הדיפלומטית שלי.
שנה אזרחית טובה"!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הסיבוב של צחי ברוומן

אריק זיו ויזר

לפיד מנהיג !

אריק זיו ויזר

מבוא לצביעות השמאל

אריק זיו ויזר

אין נביא במפלגתו.

אריק זיו ויזר

שמיר יאיר את הימין

אריק זיו ויזר

קרב רב

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן