18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי באנר ראשי דעות

אמיר אוחנה – שר לביטחון פנים הבא!

שר המשפטים הוכיח מנהיגות ויושרה פנימית  אשר הובילו אותו לעשייה כה מבורכת ובפרק זמן קצר, מה שמחייב כי
משרד הבט”פ מחכה לאמיר אוחנה!

לפני כשנה נכנס אמיר אוחנה ללשכת שר המשפטים ברוח סערה, והוכיח כי גם בפרק זמן קצר יחסית, אפשר להוביל רפורמות ולקדם מדיניות ברוח קוי היסוד של הממשלה. בפעילותו גילה מנהיגות אמיצה, שרטט בצורה הטובה ביותר את הקו המוסרי שמבקש מחנה הימין להדגיש ובעיקר – עמד על משמר ערכי הליכוד.

בתקופה זו בה מדינת ישראל עוברים ימים לא פשוטים בכלל, נדרשת מנהיגות אמיצה אשר רואה לנגד עיניה את טובת הציבור. נוכח הניסיונות לטרוף מחדש את חוקי המשחק, הגן שר המשפטים אוחנה על מקומו של שלטון החוק וביטא באופן הטוב ביותר את היותה של מדינת ישראל דמוקרטיה מתפקדת.

לפי מתווה ממשלת האחדות המתגבש, מסתמן כי תיק המשפטים יועבר לידי אנשי כחול לבן. אל לנו להתרגש מעובדה זו, שכן יש לנו נבחרת מצוינת של שרים אשר התמודדו עם אתגרים מורכבים בעתות משבר. בולט השר אוחנה בתרומתו לקידום היציבות החברתית והשלטונית, בחירוף נפש של ממש. באופן ספציפי, עמידתו האיתנה אל מול ניסיונות של פרשנות חקיקה, הצבת תקדימים וקידום חקיקה לעומתית ופרסונאלית, מוכיחה כיצד יוכל אוחנה להמשיך ולהשפיע על החברה בישראל  בתפקיד שר משמעותי.

אין ספק, כי בעת האחרונה השר אוחנה “כבש” את כותרות החדשות, אולם יש מקום לייחס לכבוד שהשר הביא למחנה הימין ולממשלה בראשות נתניהו, עת הציב מדיניות ומימש אותה חרף התנגדויות מתוך המערכת. תעוזה שכזו דרושה לנו בשינוי הגישה לגבי המשקל והחשיבות שיש לשרי הממשלה ביכול לקדם מדיניות ולממש אותה. חשוב לנו לזכור כי קרנה של ממשלת הימין בראשות נתניהו תלויה לא פחות ביכולת של שרי הממשלה לממש מדיניות ולהביא להישגים. בפעילותו, הוכיח כי המשרד לביטחון פנים – מחכה לשר אוחנה!

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מילותיו האחרונות של אלי כהן : “חבל שלא עשיתי יותר”

אריק זיו ויזר

הכירו את המועמדת : קרן ברק

אריק זיו

ח”כ יריב לוין בשביל מה אתה צריך את זה!

אריק זיו ויזר

מי יציל את המוסד לביטוח לאומי מעצמו?

עינר אביב

עצמאות 65 : בין חזונו של הרצל לבין עצמאותנו האישית

אלי חזן

מי מפחד מארץ ישראל השלמה ?

אלי חזן
דילוג לתוכן