24.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

אין כניסה למצודה

שערוריה: שערי מצודת זאב ננעלו בפני הליכודניקים בעלי הבית.

 

 

גדי אריאל, מנכ”ל הליכוד נעל את דלתות אולם האירועים בקומה 14 במצודת זאב, כדי למנוע מפעילי ליכוד לערוך כינוס ודיון שנקבע מראש. הנושא של הכינוס היה “מחזירים את הליכוד לליכודניקים”. למרות סגירת הדלתות נערך הכינוס בלובי בקומת הכניסה של מצודת זאב ובמסדרון ליד המעליות.

כחמישים איש הגיעו לכינוס, כולם ראשי סניפים, פעילי שטח, ואף ראשי ערים. הכל זעמו על הפרובוקציה האנטי דמוקרטית של מנכ”ל התנועה, שנעשתה כנראה בשליחותו של ראש התנועה. התברר שגדי אריאלי אף התחזה ושיקר לעיתונאים שהוזמנו על ידי מארגני הכינוס, כשהודיע לעיתונאים על דעת עצמו שהכנס בוטל.

“אף פעם בתולדות הליכוד לא סתמו פיות לחברים, אף כאשר דעותיהם לא היו מקובלות” אמר בכאב זאב בן יוסף. אחד מהמייסדים זעק “מנחם בגין מתהפך בקברו”.

אלי קורנפלד מאשקלון, ממארגני הכינוס, אומר שהוא הזמין את האולם ליום רביעי בערב בנוהל המקובל בתנועה. נאמר לו שהאולם הוזמן כבר לאותו ערב בשעה 7, לכנס של חוג תדמור. לפיכך קורנפלד הציע להקדים לשעה 5 אחר הצהריים. לדבריו, גדי אריאל ואנשיו אישרו את ההזמנה לשעה 5. למרות זאת דלתות האולם היו נעולות בשעה 5, אבל נפתחו בשעה 6 וחצי לאחר שמשתתפי הכנס התפזרו.

גדי אריאל אף אמר לכתב קול ישראל, יואב קרקובסקי, כי האולם לא הוזמן. המארגנים טוענים כי המנכ”ל משקר. אילו לא היה האולם מוזמן מראש, אז מדוע טרח להודיע לכתבי המפלגות שהכנס בוטל. ושנית, מי הסמיך אותו לדבר בשם המארגנים שהזמינו את הכתבים?…

ניסינו לקבל תגובה והסברים מגדי אריאל אך הוא העדיף להתעלם מפניתנו.

הסגירה הבוטה של בית הליכוד בפני בעלי הבית היא אנטי דמוקרטית בעליל. לרבים מהנוכחים המעשה הזכיר את התנהגות אריק שרון כאשר הורה למשטרה לעצור את האוטובוסים שהובילו ליכודניקים להפגנה שתוכננה בנתיבות נגד תוכנית ההתנתקות. הכעס היה בעיקר נגד גדי אריאל, אם כי חלק מהדוברים ציינו שהוא פועל בשליחות נתניהו, והחרפה האנטי דמוקרטית צריכה להיזקף לחובת ראש התנועה. רוב המשתתפים בכינוס הם ליכודניקים ותיקים וראשי סניפים החברים בליכוד לפני שהצטרפו לתנועה גדי אריאל וביבי נתניהו. אחדים מהם חברים בליכוד עוד לפני שגדי אריאל נולד.

כל המשתתפים דרשו לכנס בהקדם את ועידת הליכוד, כדי לבדוק את כשלון הקמפיין בבחירות, וגם כדי להציע שינויים בחוקה. נושאים אלה מחייבים דיון יסודי ומעמיק של בכירי אנשי השטח. אביגדור הדר מרמת השרון אמר “אנחנו רוצים להוביל שינוי בחוקה לא למען עצמנו, אלא כדי להוסיף כוח לליכוד”.

דודו גולן מירושלים ושלמה מדמון מכפר סבא הציגו שורה של הצעות לשינוי החוקה ונושאים לדיון בועידה הבאה. עיקרן הוא בחירת מוסדות התנועה ע”י מרכז הליכוד, יו”ר המרכז, יו”ר המזכירות, יו”ר הלשכה, ומנכ”ל התנועה. הם הציעו גם שהועידה תבחר מבין חבריה את ועדת החוקה ואת בית הדין, וגם את ועדת הכספים.

אהרון מלצר ודוד טטרסקי הציעו שהועידה תמנה ועדת בדיקה בראשות שופט לבחון את התנהלות מטה הבחירות של הליכוד בבחירות האחרונות.

שבח שטרן סיכם את הדיון ואמר “מה שחשוב שהכנס הזה יימשך, ולא ייגמר פה רק בפריקת מה שיש לנו על הלב”. הוא קרא לכל אחד מהנוכחים להביא עוד 20 איש ממקורביו לכינוס הבא.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כץ ואדלשטיין הרימו כוסית לחג עם הליכודניקים בעמוקה

אלי חזן

בפרזון חגגו את חג הקורבן

אריק זיו ויזר

כנס שדרות בשבוע הבא /יעקב מאור

אריק זיו ויזר

10,000 מטיילים בשומרון – מפגן כח של 5,000 פעילי ליכוד לחיזוק ההתיישבות ונגד ההקפאה.

אריק זיו ויזר

כנסו, קראו ותתפקחו !/מאת:אביבה סלמון – טוקבק שהוקפץ

אריק זיו ויזר

משה פייגלין: “בעוד שנה הולכים לבחירות” /מאת: משה שפיבק

דילוג לתוכן