24.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

איוב קרא על משפחת נתניהו: “זוג מדהים שפועל ללא רבב”

איוב קרא הופיע היום בפאנל פוליטי בתיכון “מנחם בגין ז”ל” בצפת והשיב לשאלות תלמידי תיכון שהתעניינו בעיקר בדו”ח מבקר המדינה בעניין מעון ראש הממשלה נתניהו


 


איוב קרא, המועמד מספר 24 ברשימת הליכוד לכנסת ה-20 הופיע היום בפני תלמידי תיכון “מנחם בגין ז”ל” בעיר צפת ונשאל על ידי התלמידים בענייני היום והשעה. איוב קרא אמר שדו”ח מבקר המדינה בעניין “מעון ראש הממשלה” נכתב בעיקר כדי להכפיש את ראש הממשלה ורעייתו ולגרום לזוג נתניהו מפח נפש. “כל בר-דעת מבין שדו”ח מבקר המדינה אינו נשען על דוחו”ת קודמים ולכן אין למה להשוותו. ואני רוצה להניח שמבקר המדינה חף מכל פוליטיזציה והוא מבקר חף מכל ויכוח פוליטי זה או אחר אולם אני מתקשה להבין מדוע היה צורך לפרסם את הדו”ח הזה חודש לפני הבחירות.


אין בדו”ח הזה חשש לפלילים ואין בו חשש לשחיתות ציבורית אבל מה שכן יש בו,הוא רצון עז לנגח את ראש הממשלה ורעייתו. אני יכול לומר לכם מידע אישי, משום שהייתי סגן שר בממשלת נתניהו, שראש הממשלה נתניהו עובד במשך 7 ימים בשבוע,לעתים 20 שעות ביממה אחת. זה אחד התפקידים הכי קשים בעולם. אתם חושבים שחשמלאי זה או אחר או בחור בשם מני נפתלי יוכלו להכתים את ראש הממשלה ורעייתו? אני אומר לכם בקול מהדהד שלא.


אין שום סיכוי שנתניהו ינזק בבחירות בשל הדו”ח המתעתע הזה. עבדתי במחיצתו של ראש הממשלה הזה ואני מכיר היטב את רעייתו וגם עמה נפגשתי עשרות פעמים בבית ראש הממשלה ובמקומות ציבוריים אחרים. מדובר בזוג מדהים שכל מצפונם נקי מכל רבב. כל היממה האחרונה, מאז פרסום הדו”ח, התקשורת עוסקת רק בו, כאילו אין נושאים אחרים וחשובים פי מאה לעסוק בהם. יש עיתונאים בכירים שנטלו על עצמם את המשימה, להדיח את נתניהו ולא חשוב מה יהיה המחיר. אני אומר להם, לא יהיה. נחישותם להיפטר מראש הממשלה הזה לא תצלח. הם ייכשלו ויאכלו את הכובע שלהם בליל הבחירות”.


בנושא מיקומו במקום ה-24 ברשימת הליכוד השיב קרא: “אני לא דואג למקומי ברשימה ואני יכול להבטיח לכם שהליכוד רק מתחזק ויש סיכוי מצוין שנהיה גם 30 מנדטים. הציבור רואה את העליהום נגד הליכוד ונגד ביבי ושרה ומצטרף לליכוד. אני מאמין שגם מקום 30 יישב באולם הכנסת כנציג הליכוד”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יום הולדת לצורי שרון – ליכודניק מאחל מזל טוב

אלי חזן

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר בדלית אל-כרמל לרגל חג יתרו של הדרוזים

אלי חזן

ליכודניק ברוך לב ואכפתיות

אריק זיו ויזר

הלך לעולמו קקטוס ז”ל

אריק זיו ויזר

הליכוד עושה היסטוריה באירופה

עינר אביב

כנס צעירים עם השר כץ

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן