28.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

איוב קרא מצפה לביקור ירדני מתוקשר

איוב קרא התראיין היום בטלוויזיה הירדנית ואמר שנתניהו יזמין את מלך ירדן לביקור בישראל מיד עם היבחרו בבחירות הקרובות לאות שיתוף פעולה בין שתי המדינות: “אין מנוסה מנתניהו להנהיג את ישראל”


 


איוב קרא, המועמד ברשימת “הליכוד” לכנסת ה-20 התראיין היום לטלוויזיה הירדנית והביע את זעמו על רצח הטייס הירדני בעודו בחייו על ידי אנשי ארגון “דעא”ש”. איוב קרא אמר בראיון בטלוויזיה הירדנית שמלך ירדן החליט החלטה נכונה כאשר הורה לחיל האוויר שלו להפציץ מהאוויר עמדות של ארגון “דאעש” בגבול ירדן-סוריה.


“אין מנוס ממיגור שלטון הטרור של ארגון “דעא”ש” ואני קורא למלך ירדן להמשיך ולכתוש את אנשי ארגון הטרור ללא הרף כי רק כך נוכל להשמידם על הקרקע. אני קורא לברק אובמה לשגר כוחות קרקע לסוריה ועיראק כדי למגר את “דעאש” ולא להסתפק בגינויים בטלוויזיה.”


איוב קרא נשאל על הבחירות בישראל ועל ההערכות שבנימין נתניהו יקים ממשלה לאחר ה-17 במרס. קרא השיב: “בנימין נתניהו ירכיב את הממשלה הבאה משום שאין מנהיג מנוסה ואחראי ממנו במדינת ישראל. אני מבטיח לתושבי הממלכה הירדנית שממשלת ישראל הבאה תשמר את הקשרים עם ירדן ואף תרצה לשפר אותם במידה ניכרת. אני אשמח אם מלך ירדן יבוא לביקור רשמי בישראל וייפגש עם ראש הממשלה ושריו.


מלך ירדן הוא דמות פוליטית שרצויה מאוד בישראל. חשוב שיהיה ביקור גלוי לעיני התקשורת ומלך ירדן יוועד עם ראש הממשלה נתניהו ויישא דברים בכנסת ישראל. אני צופה שמיד לאחר הבחירות בישראל נתניהו יזמין את מלך ירדן לביקור רשמי בישראל תחת מטריה תקשורתית ולא בהסתר”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הרב אמסלם : “הליכוד היא המפלגה של עמך ישראל”

אלי חזן

פורצים את דרך הליכוד באירופה

אריק זיו ויזר

ליכודניק משתתף בצערו הכבד של ח”כ פיניאן בשל מות אחיו

אלי חזן

הקלף המנצח של ארדן : דורון אביטן

אלי חזן

האם המחוזות מבטלים את הבטחת הייצוג לנשים החדשות בארצי?

משה איפרגן

מרכז הליכוד יכונס בקרוב לדיון במחירי המים והדלק

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן