40.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
סטטוס בינגו

אורן כהן : כל האמת על כחלון

מתוך דף הפייסבוק של אורן כהן. כל האמת על כחלון 

 

רבים שואלים אותי על משה כחלון והחלטתי לענות לכולם בדף הפייסבוק שלי. ובכן כך – כחלון הוא באמת אדם אהוב. איש נעים הליכות ולב מזהב. לא בכדי הגיע למעמד רם בליכוד. בעיניי הוא אחד השרים הטובים ביותר שלנו ובהחלט התגאתי בעשייתו. הוא היה שותף מרכזי לים ההשגים של ממשלת הליכוד בשנים האחרונות ורציתי בעמוד אש חברתי כמוהו. כמו רבים, גם אני קיבלתי בתדהמה את רצונו לעשות “פסק זמן” ולהמשיך את דרך הליכוד בדרכו שלו.

כיבדתי את החלטתו. אבל אני מזהה את התנהלותו והתנהגותו מהימים האחרונים ואינני יכול שלא להיזכר בהתנהגותם הנלוזה של אחרים – רבים הם המזגזגים בדימוס ובהווה. כולם מגיעים בסוף לאותו פח אשפה של ההיסטוריה. קדימה מתרסקת עם כל הפליטים של הליכוד. למרבה האירוניה, חלקם אפילו חוזרים הביתה – אולי משם יתמזל מזלם…
אמר פרס בעבר “טוב להריח סקרים אבל אסור לשתות מהם” כחלון שותה מהם. שותה ושותה… את כל הבקבוק. עלה לו הכחלון לראש. האם יכל כחלון להצליח במסגרת אחרת ? ממש לא. האם יכל להצליח ללא הגיבוי שנתן לו ראש הממשלה ? האם יכל להצליח ללא שיתוף הפעולה של חבריו השרים ? האם יכל להצליח ללא הרוח הגבית של חברי הכנסת של הליכוד ? האם יכל להצליח ללא הקו המנחה של דרך הליכוד ודרכו של ז’בוטינסקי ? ובכן התשובה לכל אלה היא לאו מוחלט ! כחלון לא יכל להצליח ללא הליכוד והוא גם צפוי שלא להצליח בעתיד בכל מסגרת אחרת.
רק לפני שבועיים בישיבת סיעת הליכוד הדגיש כחלון כי הוא עדיין תומך בליכוד. “אני הודעתי על פרישה מהתמודדות לכנסת, אבל לא מהליכוד”, הבהיר. “אקח חלק אקטיבי במערכת הבחירות, אופיע בקמפיין ואפעל לכך שהתנועה תמשיך להוביל”. 
כחלון הודה לנתניהו על התמיכה בו. “יזמנו חוקים, רפורמות ושינויים גדולים, שהביאו לרווחת האזרחים”, אמר. “אלמלא שיתוף הפעולה והגיבוי מראש הממשלה, שהלכתי בדרכו, לא היינו מצליחים לעשות זאת”. לסיכום -כחלון ידידי, אמשיך לאהוב אותך אבל אני סולד מהתנהגותך בימים אלו. תצליח ועשה לביתך. חברים, הפוליטיקה הישנה והמוכרת חוזרת במלוא מערומיה. כל אחד לעצמו – אין ערכים, אין אידאולוגיה ואין כבוד למלה שנאמרה (אפילו אם רק שבועיים עברו). אל תהיו כחלונים !

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סטטוס בינגו : עמרי אקוניס

אלי חזן

סטטוס בינגו : שרי ארץ קדושה

אלי חזן

אל תקטרו נגד הקרן החדשה

אריק זיו ויזר

מעשה נבון : על הליכוד להחזיר לידיו את תיק העלייה והקליטה

אלי חזן

סטטוס בינגו : אורן הלמן על המציאות במבצע

אלי חזן

הסטטוס של ברונשטיין בפייסבוק

אלי חזן
דילוג לתוכן