18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

אופיר אקוניס: “היינו צריכים להתחיל מוקדם יותר את הקמפיין”

סגן השר אופיר אקוניס התראיין הערב בערוץ הראשון והודה שהליכוד שוגה שאינו פותח את קמפיין הבחירות שלו ומודה שהייתה טעות מרה לבצע פריימריז בספירה ידנית ולא ממוחשבת

 

 

סגן השר במשרד לאיכות הסביבה, ח”כ אופיר אקוניס, הודה בראיון שהעניק הערב לגאולה אבן בערוץ הראשון, שקמפיין הבחירות של הליכוד לכנסת ה-20 החל מאוחר מהצפוי והיה ראוי שיחל כבר קודם.

 

בראיון שקיים ציין ח”כ אקוניס שהיה שמח לעמוד בראש מטה ההסברה של הליכוד לקראת הבחירות, אם רק ראש הממשלה, בנימין נתניהו, היה מציע לו לקחת עליו את המשימה. “הייתי שמח לקחת על עצמי את המשימה של ראש מטה הבחירות לכנסת ה-20 או כל תפקיד אחר שיוטל עליי על ידי ראש הממשלה, בנימין נתניהו. אני אעשה הכל כדי שהליכוד ינצח בבחירות הקרובות וזה אומר, שכל תפקיד שאדרש לעשות אעשה אותו בצורה המיטבית ביותר למען הליכוד”.

 

ח”כ אקוניס ציין שמערכת הבחירות הקרובה היא החשובה ביותר מזה עשרות שנים וחשוב להביא את מצע הליכוד לידי הציבור כדי שישפוט, האם השמאל הקיצוני ישלוט במדינה או שהמחנה הלאומי יעשה זאת.

 

בנושא של החבירה למפלגת “הבית היהודי” בראשותו של נפתלי בנט אמר ח”כ אקוניס כי לפי דעתו אין כל טעם ששתי המפלגות תחבורנה לקראת הבחירות משום שהחבירה של הבחירות לכנסת ה-19 בהן הליכוד וישראל ביתנו רצו יחדיו בבחירות, אינה הוכיחה את עצמה ושתי המפלגות זכו ב-31 מנדטים בלבד. “לעת עתה, אין שום מגעים לאיחוד בין שתי המפלגות” הכריז אקוניס.

 

בנושא של טוהר הבחירות בפריימריז של הליכוד שנערכו ב-31 בדצמבר 2014 אמר אקוניס כי נעשתה שגיאה מרה כאשר תנועת הליכוד בחרה שלא למחשב את הבחירות המקדימות ובחרה בשיטה הישנה של ספירת קולות ידנית. “אני מצר על הבחירה של תנועת הליכוד לבצע ספירה ידנית של קולות הבוחרים וזה ככל הנראה מה שהוביל למצבור הטעויות בספירת הקולות. אני תקווה שבבחירות המקדימות הבאות הכל יהיה ממוחשב כך שלא תהיינה בעיות עם טוהר הבחירות. אין שום סיבה שבשנת 2015 קולות של בוחרים יספרו אחד אחד ולא על ידי מערכת ממוחשבת”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מתחברת לקול הצרפתי

אריאל אילוז

הליכודניקים לא התחברו לניר ברקת

Gilad Trugbild

הליכוד כסינטבון

אריק זיו ויזר

חותמים על עצומה : די לסחטנות של קדימה

אלי חזן

בטירת הכרמל צומח פרי מובחר

אלי חזן

” אריאל שרון היה מצביא ומדינאי שההיסטוריה האישית שלו שזורה בזו של מדינת ישראל”

אלי חזן
דילוג לתוכן