18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

אדלשטיין וסער מגנים בתוקף את ריסוס הכתובות ביד ושם

מחזה זוועתי התגלה הבוקר לבאי מוזיאון יד ושם. כתובות נאצה פוגעניות רוססו במקום. השרים יולי אדלשטיין וגדעון סער מביעים שאט נפש מהמעשה.

 

 

דומה כי אין גבול לאטימות הלב, לאוויליות ולבורות. "היטלר – תודה על השואה", "מדינת ישראל – האושוויץ הרוחני של עדות המזרח" ושאר כתובות נאצה רוססו היום ביד ושם. שר ההסברה והתפוצות, יולי אדלשטיין, הממונה על מניעת אנטישמיות, אמר בתגובה " ״מדובר בעליית מדרגה וחציית קוים אדומים שטרם נראו. ריסוס כתובות בבית המהווה זיכרון למיליוני נספים הוא יריקה בפרצופם של מדינת ישראל ושל המתים וביזוי זכרונם. אני משוכנע שמשטרת ישראל תגיע לאלמונים במהרה וקורא לרשויות החוק למצה עימם את מלוא חומרת הדין״.

 

ואילו יו״ר יד ושם עדכן הבוקר את שר החינוך, גדעון סער, על מעשה ההשחתה שבוצע הבוקר ביד ושם.  שר החינוך אמר כי הוא מזועזע ממעשה ההשחתה ומתוכן הכתובת.  השר סער: ״מי שחילל וטינף את יד ושם בכתובות מופרעות אלה, עשה זאת במטרה לפגוע ברגשות הציבור״. שר החינוך אומר עוד כי הוא סומך על משטרת ישראל שתדע לאתר את הפושעים ולהביאם לדין.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אדלשטיין ודנון : החלטת האיחוד לגבי מודיעין – מגוחכת

אלי חזן

יו"ר חדש למפעל הפיס

אדלשטיין מוביל את סקר ליכודניק

אריק זיו ויזר

הסטודנטים לקחו הפוגה מהמחאה לטקס חלוקת מלגות שיזם המשרד לאזרחים ותיקים

אריק זיו ויזר

השר כץ מתחייב : לאחר חצות תנופת בנייה ביו"ש

אריק זיו ויזר

נאומו של שר החינוך גדעון סער, בכנס ירושלים השמיני.

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן